torsdag 23 maj 2013

We own it

Vita byxor. Besök till ätstörningspolikliniken där jag träffade hon jag kommer att träffa nu framöver för första gången. Tent resultat som var över förväntningarna. Tutor-möte med härligt gäng. Blå himmel. Sex skoldagar kvar. Har fått en helt okej arbetslista för mina två första veckor. Stor gillar en låt i Fast and Furious 6, filmen var fantastisk den med. 
... Och ikväll funderar jag faktiskt på att ta mig i kragen och kolla x antal Greys Anatomy avsnitt. Börjar minsann vara lite väl längesen. Plus balkongen mellan varven förstås. Bara vara och njuta av livets goda sidor.

... Och lyssna noga här nu; vi är båtägare! Det blev vi igår. Hur häftigt som helst. Och jag är så glad för pappas (och vår allas) skull, det här har han minsann väntat på. Så gott folk, never give up on your dreams! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar